Cennik stałych aparatów na zeby

Serwis wyszukanych haseł

WIERSZE O MIŁOŚCI...

Temat: 3 x 299
i jeszcze jedno : fajna ta IDEA nie :-) ...A zaraz po nowym roku nowe taryfy i cennik usług, usługa Dwa razy dłużej powróci, lecz na stałe pod inną nazwą (pewnik ... panu nie powinno przeszkadzać, w końcu pan za to nie płaci, tylko osoba dzwoniąca. -Tylko osoba dzwoniąca dzwoni przeważnie z mojego stacjonarnego aparatu, za który ja płacę. gość nie miał już...
Źródło: topranking.pl/1690/3,x,299.php



Temat: ERA - przedluzanie umowy
z tego powodu żadnych profitów a wręcz przeciwnie. Przedłużając umowę trzeba się zdecydować na wybór darmowe minuty lub nowy aparat. Przy wyborze aparatu nie ma żadnych dodatkowych rabatów a jak wiadomo ... jest dla mnie przygotowana już oferta. No dobrze, ale jest tylko jeden problem. Ceny apartów są wyższe niż w cenniku aktualnej promocji. Z tego co pamiętam muszę dopłacać do każdego telefonu...
Źródło: topranking.pl/1690/era,przedluzanie,umowy.php


Temat: zmiany w ofercie dla stalych abonentow ?
Witam Gdzies niedawno czytalem, ze era ma zmienic cennik telefonow w ofercie dla swoich stalych klientow (wymien telefon na nowy, czy jakos tak). Zmienily sie ostatnio cenniki aparatow w nowym komnforcie...
Źródło: topranking.pl/1693/zmiany,w,ofercie,dla,stalych,abonentow.php


Temat: internet na komputerze STANCJONARNYM w Orenżadzie lub Plusie
| Czy dobrze zrozumiałem cennik, że Orenżada proponuje dobrą cenę 60zł/m-c, | ale tylko dla komputerów przenośnych, a od właścicieli komputerów zwykłych | chce wyrwać dodatkową kasę? chodzi mi o to, że w cenniku http://www.orange.pl/portal/map/map/mix_offerdet?&id=301202 podają, że modem USB przysługuje tylko wtedy, jak się wykupi droższą wersję | Czy Plus ma jakieś równie idiotyczne rozwiązania, czy zaproponuje mi stały | dostęp do ... cudo "neostradopodobne" się nazywa w Plusie i czy wymaga ono podłączania do komputera aparatu telefonicznego czy też wkłada sie kartę sim do komputera? Czy muszę kupować jakieś dodatkowe urządzenia, jakieś pcimcie,...
Źródło: topranking.pl/1697/internet,na,komputerze,stancjonarnym,w.php


Temat: Wymiana aparatu ERA
"przemo77" <prz@NOSPAM.emiasto.com.plwrote in message | Co to znaczy kosmiczne? Bo za okolo 300-500zl mozena kupic juz bardzo dobry | sprzet. Jesli by Era miala dawac aparaty po 1zl to pomysl logicznie ... innego - dlaczego telefon ktory dla "nowych" jest po 1 zl czy 49 zl, dla stalych abonentow chcacych skorzystac z wymiany kosztuje okolo 200 - 300 zl - tego nie rozumiem. ... cennik, albo jako abonent przynosisz straty i przez ostatnie dwa lata slabo splaciles poprzednia sluchawke....
Źródło: topranking.pl/1704/wymiana,aparatu,era.php


Temat: interoptima
Witam ! Z tego co wiem iteroptima to usluga, ktora nie jest na stale w cenniku i ma sie zakonczyc w lutym. Czy ktos sie orientuje czy zostanie ona na stale wpisana do cennika ??? Bylbym chetny na skorzystanie z niej, ale wiąże się to z zakupem odpowiedniego aparatu a nie chce wyrzucac kasy w bloto bo normalny WAP GPRS mnie srednio...
Źródło: topranking.pl/1705/interoptima.php


Temat: interoptima
to sie juz chyba skonczylo , jak kupisz nowy aparat to nie bedziesz mogl z tego skorzystac , konczy sie powoli era zryczatlowanego wapu , w erze tez juz tego nie ... na stale w cenniku i ma sie zakonczyc w lutym. Czy ktos sie orientuje czy zostanie ona na stale wpisana do cennika ??? Bylbym chetny na skorzystanie z niej, ale wiąże się to z zakupem odpowiedniego aparatu a nie chce wyrzucac kasy w bloto bo normalny WAP GPRS mnie srednio urzadza. SLuger
Źródło: topranking.pl/1705/interoptima.php


Temat: TARYFY DLA FIRM : ERA zdziera. Plus, jak jest plus to musi być i minus ale czy koniecznie oraz Idea i kropka
Dnia Thu, 16 Dec 2004 10:38:57 +0100, J.F napisał(a): On Thu, 16 Dec 2004 09:28:48 +0100,  Marcin I. wrote: | A ja dostałem: | Aparat z promocji | Naliczanie sekundowe 1zł ... minuty spada znacząco poniżej 50gr/minutę brutto! Nie sądzę by takie ceny zawitały na stałe w cenniku... Sugerujesz że lepiej żeby czekał x miesięcy płacąc 2 razy więcej tylko po to, by...
Źródło: topranking.pl/1705/taryfy,dla,firm,era,zdziera,plus,jak,jest,plus,to.php


Temat: wymiana telefonu - 24
Era w swoim cenniku (http://era.pl/download/premia/wymiana_cen10.pdf) skierowanym dla stalych abonentow chcacych zmienic plan taryfowy oraz dostac nowy aparat, oferuje w podgrupie telefonow "MODELE O OGRANICZONEJ DOSTĘPNOŚCI" aparaty nieco stare, choc czasami nadal chodliwe (np. N6310i). Czy takie aparaty sa dostepne w wiekszosci ich punktow sprzedazy, czy, jak sie domyslam, wymienienie ich w cenniku ma na celu umozliwienie sprzedazy takowego w salonie, jezeli ten...
Źródło: topranking.pl/1714/wymiana,telefonu,24.php


Temat: ortodonta
Powitanko, Po miesiacu efekty na stalym aparacie tak? Oczywiscie, ze staly. Chyba, ze Twoje dziecie bedzie bardzo zdyscyplinowane i bedzie nosic caly czas. Ja nie bylem (w dziecinstwie);-) Oczywiscie moga byc ... 1200, ale dzieci do 15 (?) roq zycia sa "bezplatnie" (kasa chorych). Zadzwon, lub podjedz tam (cennik i zasady przyjec "bezplatnych" sa wywieszone. Ja tam bede dopiero w marcu. Pozdroofka, Pawel...
Źródło: topranking.pl/1790/ortodonta.php


Temat: APARAT KOREKCYJNY NA ZĘBY
hej, a to przypadek, ja tez jestem z 3miasta, wiec moge od razu skorzystac z Twojej informacji! Co do ArtOral to jak bardzo ich cennik odbiega od ogolnie przyjetego? (o ile mozesz to zdradzic). Masz moze jakies rozeznanie, jezeli chodzi o trojmiejskich ortodontow? Ja na razie poruszam sie po tym "rynku" po omacku, nie znam niestety nikogo kto nosi staly aparat, a spytanie nieznajomej osoby "przepraszam, kto i za ile zalozyl ci ten aparat?" nie wchodzi jakos w gre... ;) Poki co jestem zdana wlasnie na telefony do roznych gabinetow. Jezeli to juz...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,6084232,6084232,APARAT_KOREKCYJNY_NA_ZEBY.html


Temat: Ortodonta
sama rozpoczełam teraz leczenie stomatologiczne w Makowie u dr. Gajdy. Jestem bardzo zadowolona, profesjonalnie i miło. Mam przy sobie cennik pani Gajdy wiec mogę wstawic:) WIZYTA KONSULTACYJNA 50 zł WYCISKI SZCZĘKI I ŻUCHWY 100 zł WIZYTA KONTROLNA Z APARATEM RUCHOMYM 50 zł WIZYTA KONTROLNA Z 1 ŁUKIEM APARATU STAŁEGO 70 zł WIZYTA KONTROLNA Z 2 ŁUKAMI APARATU STAŁEGO 120 zł APARAT RUCHOMY JEDNOSZCZĘKOWY 400 zł APARAT RUCHOMY DWUSZCZĘKOWY 450 zł APARAT STAŁY NA 1 ŁUK ZĘBOWY (metalowy) 1250 zł APARAT STAŁY NA 2 ŁUKI ZĘBOWY (metalowy) 2500 zł APARAT STAŁY KOSMETYCZNY NA 1 ŁUK ZĘBOWY 2000 zł APARAT RETENCYJNY RUCHOMY (płytka retencyjna) 350 zł APARAT RETENCYJNY PRZYKLEJANY (retajner) 120 zł WYCIĄG ZEWNĄTRZUSTNY 300 zł MASKI TWARZOWE 300 zł APARAT STAŁY GRUBOŁUKOWY 200-400 zł ZDJĘCIE APARATU STAŁEGO 1 ŁUK 60 zł ZDJĘCIE APARATU STAŁEGO 2 łuki 100 zł jesli ktos chce moge podac numer:D
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,557,92103298,92103298,Ortodonta.html


Temat: ortodoncja-rzeszow
ortodoncja-rzeszow witam, planuje zalozenie stalego aparatu ale kompletnie nie orientuje sie ktory z gabinetow ortodontycznych jest w rzeszowie najlepszy pod wzgledem jakosci oraz cen. ze stron internetowych wadaje mi sie ze primadent na przy ul.powstancow i chyba biodent na ul.hetmanskiej nie sa zle ale nie wiem jaki maja cennik i jak traktuja swoich pacjentow??? prosze o rade zorientowanych :)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,95442638,95442638,ortodoncja_rzeszow.html


Temat: Aparat na zabki:)
***Czy wiecie,ile to moze kosztowac Mniej niz 700-800 to nie sadze, chociaz zalezy, w jakim miescie,ale mam cennik nieaktualny mocno. Do tego dolicz comiesieczne luc co-dwu-miesieczne:) wizyty u ortodonty, bo ten aparat trzeba regulowac ***Dodam,ze mam 20lat i zastanawiam sie czy nie jest juz za poeno na takie zabie Za pozno nie jest nigdy, ale im czlowiek jego i zeby starsi, tym ... na aparat staly *** Czy trzeba zalozyc aparat na stale czy tez istnieja takie,ktore zaklada sie tylko na noc Takie sa od kilkudziesieciu pewnie lat:). Sa sporo tansze, ale tez prostowanie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,14428769,14428769,Aparat_na_zabki_.html


Temat: Klient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówką
Na taką okoliczność należy wcześniej zaopatrzyć się w aktualny cennik i w razie czego uruchomić PIH ;-) W sklepie powinna być wystawiona cena. I ona jest wiążąca. W praktyce jednak można ... zasadzie odkąd się pojawiły pierwsze PolCardy. I to dość regularnie, kilka razy dziennie. W tym czasie spotkałem się dwukrotnie z takim problemem. Raz mój bardzo dobry kolega sprzedając mi aparat fotograficzny ... karty stałego klienta upoważniające do zniżki, ale warunkiem jest płatność gotówką, a nie kartą. Wywaliłem pismo do zarządu tej sieci w Polsce, ale odpisali, że to sprawa ajenta i ich nie...
Źródło: topranking.pl/1234/klient,z,karta,platnicza,nie,jest,gorszy,od.php


Temat: Siemens C75, Sony Ericsson K700I czy...?
sieci (gdyby 122zł plus aparat i cennik połączeń okazały się lepsze). Jak na razie sprawdzałem tylko ofertę w Orange. Zaproponowano mi (tylko przykładowo) telefony: Nokia 6030 (90zł), Siemens C75 (100zł), Sony ... aparat. Słyszałem też opinie, że 10MB pamięci wewnętrznej to "mało", ale jeśli 2MB w C550 mi wystarczało, to wielkość pamięci chyba nie gra roli. Ale może Wy macie jakieś inne propozycje?...
Źródło: topranking.pl/1688/siemens,c75,sony,ericsson,k700i,czy.php


Temat: Roaming w Erze (Anglia)
... chyba dla jakiś snobów, albo jeleni, bo ceny kosmiczne. Większość SMSów słałem przez One2one, bo słyszałem, że ponoć za darmo (niedługo się okaże), a w cenniku Ery było "brak informacji". Z...
Źródło: topranking.pl/1689/roaming,w,erze,anglia.php


Temat: GPRS TT - uwazajcie ludzie !!!! long
On Fri, 03 Jan 2003 22:15:12 +0100, Nicek <nii@gazeta.pl wrote: Nie dostają, tylko "dostają". I to tylko wtedy jeżeli mają bardzo wysokie rachunki. Płacą więc za aparaty w ratach - w rachunkach za rozmowy. I muszą podpisać cyrograf. Przesadzasz. 1. Za 80pln sredniej mozna dostac aparat za kilka zlotych. Umowa jak widac nie odstrasza tych, ktorzy zamierzaja aktywnie korzystac z telefonu. Wybor aparatow (o cenach nie wspominajac) w pre-paid jest tez 'jakby' mniejszy. To już nikogo nie obchodzi. Jak podpisał cyrograf to musi płacić przynajmniej abonament żeby spłacić aparat. Zgoda, musi miec stale ... na 1 miesiąc. Kolekcjonowanie minut to tez dobre zajecie ;-) W abo mozna tak dobrac taryfe by optymalnie wykorzystac ilosc wliczonych minut. W tak-taku nie istnieja reguly. Zmieniaja cennik, uslugi i...
Źródło: topranking.pl/1690/gprs,tt,uwazajcie,ludzie,long.php


Temat: GPRS TT - uwazajcie ludzie !!!! long
aktywnie korzystac z telefonu. Wybor aparatow (o cenach nie wspominajac) w pre-paid jest tez 'jakby' mniejszy. To już nikogo nie obchodzi. Jak podpisał cyrograf to musi płacić przynajmniej abonament żeby spłacić aparat. Zgoda, musi miec stale dochody na abo i dodatkowo na rozmowy. Jakie? Pamiętam jak największe "WIFy" tej grupy autorytatywnie pisały tu, że roamingu w prepaidach nigdy nie będzie i szlus. ... reguly. Zmieniaja cennik, uslugi i pre-paidowiec musi zgodzic sie na nowe warunki. W abo jest wybor- sa abonenci Ery, ktorzy maja rozmowy nocne, w plusie najnizszy abonament, niektorzy wciaz trzymaja analogowa...
Źródło: topranking.pl/1690/gprs,tt,uwazajcie,ludzie,long.php


Temat: GPRS TT - uwazajcie ludzie !!!! long
ze mozesz kupic uzywanca lub lewy towar o niczym nie swiadczy. Chcac kupic sprzet nowy na fakture musisz wybulic naprawde spora kase. Stałe wydatki. Dochodów nie musi mieć. Zeby moc wydawac trzeba miec dochody. Stan konta możesz sobie ustalać wedle własnego uznania w miarę potrzeb. W abo nawet tego nie musisz robic. Zlecenie stale i nawet nie wiesz co to stanie w ... do powiedzenia. Szczególnie jeżeli jest się jansowidzem. Dzieki. Zgoda, że w Taktaku Era lubi wprowadzć nowy cennik i albo się zgadzasz, albo nie. Ale już w Simplusie nie było od początku...
Źródło: topranking.pl/1690/gprs,tt,uwazajcie,ludzie,long.php


Temat: 5Plus a PWA. Porazka marketingowa?
telefon moja dziewczyna i N3410 kosztowala ja 49pln :)... podczas rozmowy ze sprzedawca dowiedzialem sie ze za t68 zaplacilbym ok 150pln mniej niz w cenniku, a jesli mialbym wyzsza srednia (ale...
Źródło: topranking.pl/1703/5plus,a,pwa,porazka,marketingowa.php


Temat: GPRS TT - uwazajcie ludzie !!!! long
majcool wrote: On Fri, 03 Jan 2003 22:15:12 +0100, Nicek <nii@gazeta.pl wrote: Nie dostają, tylko "dostają". I to tylko wtedy jeżeli mają bardzo wysokie rachunki. Płacą więc za aparaty w ratach - w rachunkach za rozmowy. I muszą podpisać cyrograf. Przesadzasz. 1. Za 80pln sredniej mozna dostac aparat za kilka zlotych. Po 12 miesiącach???  Jesteś pewien? Bo ja jetem pewien, że nie. Umowa jak widac nie odstrasza tych, ktorzy zamierzaja aktywnie korzystac z telefonu. Wybor aparatow (o cenach nie wspominajac) w pre-paid jest tez 'jakby' mniejszy. Wybrór aparatów do prepaida jest ogranicznony jedynie tym, żeby działały w sici GSM. Jeśli chodzi o ceny: jak już wspominałem - co z tego, że "dostaniesz" aparat za 50 zł jeżeli i tak potem musisz spałcić w rachunkach za rozmowy jego wartość? I to zwykle z nawiązką. To już nikogo nie obchodzi. Jak podpisał cyrograf to musi płacić przynajmniej abonament żeby spłacić aparat. Zgoda, musi miec stale dochody na abo i dodatkowo na rozmowy. Stałe wydatki. Dochodów nie musi mieć. Jakie? Pamiętam jak największe "WIFy" tej grupy autorytatywnie pisały tu, że roamingu w prepaidach nigdy nie będzie i szlus. Minęło ... się jansowidzem. W tak-taku nie istnieja reguly. Zmieniaja cennik, uslugi i pre-paidowiec musi zgodzic sie na nowe warunki. W abo jest wybor- sa abonenci Ery, ktorzy maja rozmowy nocne, w plusie najnizszy abonament, niektorzy wciaz trzymaja analogowa Idee. Zgoda, że w Taktaku Era lubi wprowadzć nowy cennik i albo się zgadzasz, albo nie. Ale już w Simplusie nie było od początku ani...
Źródło: topranking.pl/1690/gprs,tt,uwazajcie,ludzie,long.php


Temat: Jak taryfikowane jest połączenie w stanie 'Hold'?
... którym linia jest głucha nie płacisz. A z internetem byłoby jeszcze piękniej. Najczęściej z drugiej strony leci sobie muzyczka więc głuchota odpada ale to chyba zależy od aparatu holdującego. BTW: Taki...
Źródło: topranking.pl/1716/jak,taryfikowane,jest,polaczenie,w,stanie,39.php


Temat: Mamy "konkurencję" w telekomunikacji ?
"Gres" <gr@kki.net.plwrote: Gdyby cenniki odzwierciedlały rzeczywiste koszty połączeń to płaciłbym za rzeczywiste koszty połaczeń. Ale jak na razie płacę to co stoi w cenniku TPSA. A myślałem że cały czas mówimy ... To jest sprawa wtorna. Najpier trzeba unormowac sprawe kosztow stalych i zniennych ponoszonych przez operatora. Dopiergo gdy te beda pokrywane zgodnie ze sztuka (koszty stale przez stale wplywy od abonentow a ... a nie wedlug faktycznych nakladow. Koszty dostarczenia usług przez TPSA też nia mają się nijak do kosztów jakie powinny być w zdrowej gospodarczo firmie. Vide - aparat biurokratyczno-administracyjny, przerost zatrudnienia,  struktura...
Źródło: topranking.pl/1724/mamy,konkurencje,w,telekomunikacji.php


Temat: Dla wszystkich pytajacych GDZIE
Wed, 25 Feb 2004 08:44:24 +0100, na pl.regionalne.wroclaw, T. napisał(a): | Nazywa sie promocyjna ale mysle ze wejdzie na stale. Na takim "myśleniu" już wielu się przejechało. BTW WPA za 1 gr nie wszedł na stałe. Ale to jest taryfa wiec cos beda musieli z nia zrobic . | MMS faktycznie sa drogie ale smsy za 29 groszy to nie jest | ... zale wylewaja ludzie gdy nie moga dostac tel za zlotowke. To wlasnie przez ich ograniczenie duza czesc wplywow idzie na dotowanie aparatow. Na szczescie widac juz powolny odwrot od tego i ... chwytow.Trzeba sie tylko wczytac w cennik. A jak ładujesz konto za 100 pln to ile dostajesz na konto? A później z konta też uciekają mniejsze kwoty bo bez vat? To nie...
Źródło: topranking.pl/1801/dla,wszystkich,pytajacych,gdzie.php


Temat: APARAT KOREKCYJNY NA ZĘBY
"rynku" po omacku, nie znam niestety nikogo kto > > nosi staly aparat, a spytanie nieznajomej osoby "przepraszam, kto i za ile > zalozyl ci ten aparat?" nie wchodzi jakos w ... Ci podaje: 1) ArtOral: moj aparat kosztowal mnie... 6 tys (wyskubalam ze wszystkich chyba skarbonek), jest to aparat przezroczysty, troche "ulepszony" ze wzgl na te kruchosc zebow (a i tak sie troszke "zbily" jeszcze ), wiem, ze w innych miejscach (info telefoniczne)podobny aparat kosztuje kolo 4-5 tys, ale TERAZ nigdzie indziej bym sie nie wybrala. ArtOral jest baaaaaaaardzo nowoczesna klinika, fakt, dosc ... mozna placic karta i na raty, jak bylo w moim przypadku. moj aparat nosilam przez miesiac za darmo, ostatnia rate zaplacilam po 4 miesiacach, wiec da sie przezyc. wizyty kontrolne sa ... zalozeniu aparatu zostalam wyposazona w komplet specjalnych szczoteczek do pielegnacji zabkow (jak masz szczoteczke elektryczna to dostaniesz specjalne nakladki), a takze - co bardzo wazne - specjalny wosk dla ochlody, naklejany na dziasla, bo pierwsze dni sa ciezkie ... 2)moje dwie psiapsiolki chodza do pana ortodonty na terenie Lotni na gdanskiej Zaspie, sa bardzo zadowolone, jedna juz konczy prace z aparatem i moge zapewnic, ze wyniki sa imponujace (miala straszny zgryz, opadanie dolnej szczeki, tzw krzywy usmiech), teraz zabki sa rowniutkie, achh. druga dopiero zaczyna, tak jak ja nosi aparat pare miesiecy i chyba krotko bedzie, bo to tylko poprawki kosmetyczne. pan jest podobno przemily, z dowcipem, i tez podobno dosc znany (niestety, nie znam nazwiska), wizyta kolo 70 zl, cena aparatu kolo 3-4 oba luki tak poza tym... trzeba jednak pytac, osoba, ktora nosi aparat odpowie najrzetelniej chyba, gdybys miala watpliwosci : skorzystaj z przegladu w klinice ArtOral za 50zl, troche POLEZYSZ na fotelu,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,6084232,6084232,APARAT_KOREKCYJNY_NA_ZEBY.html